Friday, October 21, 2011

ცხოვრებისეული ეპიზოდები (1)

პერსონაჟები: დედა (ეკა) მამა (ირაკლი) შვილი გოგო (მარიტა) შვილი ბიჭი (გიგი) მარიტას შეყვარებული (ნიკა) დაქალები მარიტასი (თაკა,ელენე,ქეთა) და სხვაა.....


დედა: ადექი მარიტა დაგაგვიანდა მაინც და მაინც პირველ დღესვე უნდა დააგვიანო?!

მარიტა: ხოო ხოო მაცადე ვდგები
დედა:მალეეე
მარიტა:ხოო ეხავე ბლოგზე შევალ უცბათ და ჩავიცვამ

''მოკლედ გამარჯობათ მე მარიტა ვარ და დღეს სკოლაში პირველი დღე მაქ მყავს ძმა გიგი 17 წლის მე 15 ის ვარ :)) მოკლედ ეს ჩემი ბლოგია და მიყვარხართ დ~რა :)''

დედა: გიგი მარიიიტა წადით უკვე სკოლაში,დროააა

ბავშვები:გავედიიიით

გიგი:ეხა მისმინე მე სხვაგან წავალ და შენ დედასთან ხმა არ ამოიღო კაი??
მარიტა: მადლობა თქვი ასეთი კარგი რომ ვარ
გიგი:მეცც მიყვარხარ (და წავიდა)
მარიტა: (იღებს ტელეფონს და რეკავს) ეე თაკა მიდი შენ მძღოლს უთხარი გამოდით რაა და დაბლა გელოდები ჩემთან
თაკა: კაი ''ძეტკა''

სკოლაში რომ შევიდნენ გოგონები იქ სულ სხვა სიტუაცია დახვდათ ყოველშემთხვევაში ისეთი არა როგორსაც ელოდნენ ახალ ახალი სახეები.

მარიტა: ნიკა სადააა?
თაკა: მე ელენეს ვეძებ ან ქეთა სადაა?
მარიტა: აი გოგოებიიიი
ელენე:მარიიიტ თაკკ როგორ ხართ?
ქეთა:რამდენი ხანია გელოდებით
მარიტა: გოგო ნიკა არ დაგინახავთ?
ქეთა: კიი იმ ლიკუნასთან ერთად დგას და სურათებს იგებს

(მარიტა გარბის იქითკენ)

მარიტა: ვაუუუ ლიკუნაა ბიჭს მახეევ?
ლიკუნა: რა საყვარელი ხარ
ნიკა: ლიკ აბა მოკეტე ცოტახანი

(მიდის და მარიტას ეხუტება)

end of part One




No comments:

Post a Comment