Wednesday, May 25, 2011

ადამიანი რომელმაც შემცვალა მე

აიაიაიაი დღეს!!! რა მაგარი დღე იყო მართლა აღარ დავიწყებ ახსნას და დაკონკრეტებას!!!
აი ეს გოგონა..ყველაზე მაგარი ადამიანი მართლა გულით და სულით მიყვარს იმიტო რომ ასეთი ადამიანი მხოლოდ ერთია ქვეყანაზე და მას ლოლი ქვია!! დიახ,ლოლი ადამიანი რომელიც ყველას უყვარს! მაგრამ მიუხედავად ამისა იგი ბევრს სძულს (სამწუხაროდ) მარა სხვები მკიდია მე ხო მიყვრს ლოლი?! არა მიყვარს კი არა ვგიჟდები..ამ ადამიანისგან ვისწავლე ბევრი რამე და მე დღეს თუ კარგი ვარ ამ გოგოს დამსახურებაა.ვერც წარმოიდგენთ ეს რაა არის ჩემთვის ჩემი მზეა ჩემი სამყარო სადაც მხოლოდ ლოლიიაა ! (და მისნაირები) სიტყვებიც კი არ მყოფნის რომ ავხწერო ალბათ ვინმე ბრძენი რომ მოვიყვანო ისიც კი ვერ ახწერს ლოლის...ულამაზესი ადამიანი სულითაც და ფიზიკურადაც უბრალოდ არ ვიცი რა ვთქვა რა წარმოვთქვა ჩემს ბაგეებს არ შეუძლიათ ახწერონ ლოლის ნდობა და სიყვარული ჩემგან :))) ერთადერთი რაც შემიძლია ვთქვა ესაა:მმმმმმმმმმმმმმმმმმმმმიიიიიიიიიიიიიიიიიიიყყყყყყყყყყყყყვვვვვვვვვვვვვვაააააააააააარრრრრრრრრრრრრრრრრხხხხხხხხხხხხხხხაააააააააააააააააარრრრრრრრრრრრრრრ ძაააააააააააააააააააააააააალიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიააააააააააააააააააააააან

No comments:

Post a Comment