Saturday, July 2, 2011

ადამიანები რომლებმაც შემცვალეს მე და შეცვალეს ჩემი ცხოვრება

ჩემიი ბრეკეტებიანი მარიამიი  ამ გოგომ მაგრძნობინა რომ  მარტო მე არ ვყოფილვარ გიჟი!
აიიი თამთაჩოოო აიაიაი უსიტყვოდ ესმის ჩემი ვერ ავხწერ ისე მიყვაარს ყველაზე კეთილი!

აიი ქეთათო ყველაზე ჯიგარი  და საყვარელი ადამიანიიიი ძაან მიყვარს უბრალოდ ვერც ავხწერ!

ჩემი შვილები უბრალოდ სიტყვები არ მყოფნის როგორ დავწერო რას შევადარო  ორი ადამიანი რომლებმაც დამანახეს რომ ჯერ კიდევ არსებობენ ნამდვილი მეგობრები უბრალოდ აი არ ვიცი ესენი რომ არ მყავდნენ არ ვიცი რა მეშველებოდა ნაათ & ქეეთ სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხართ!!

მარიამი და თაკო აი ადამიანები რომლებმაც დამანახეს რომ უბანიი ცოცხლობს კიდევ კარგი გავიცანი ესენიი ვაიმე როგორ მიყვარხართ ვერ ავხწერ!!






ყველანი ძალიან მაგრად მიყვარხართ ღმერთს მადლობას ვწირავ რომ თქვენნაირი ადამიანები მიდგანან გვერდში აი არ ვიცი თქვენ რომ არ მყავდეთ რა მომივიდა ყველაზე ლამაზები საყვარლები კარგები ხართ ჩემთვის უბრალოდ სიტყვები არ მყოფნის როგორ შეგაქოთ და როგორ აგხწეროთ მხოლოდ ერთს ვიტყვი რომელიც ყველა ჩემს ფიქრს ,გრძნობას გადმოსცემს  

მ ი ყ ვ ა რ ხ ა რ თ!

No comments:

Post a Comment