Saturday, June 11, 2011

4 რამ ჩემზე.....

გადავწყვიტე ამ უსაქმურობაში დამედო 4 ისეთი რაღაცა რაც ერთობ საინტერესოა ანუ რაც მე მიყვარს ესეიგი დავიწყოთ (ადამიანები) და ერთი რაღაც :დ


მეგობრები–ეს ადამიანები არიან ისინი ვინცცოტა არ იყოს და გიჟურ სიტუაციაში გავიცანი ყველა.მათზე ვგიჟდები ისინი არიან ადამიანები რომლებმაც იციან რომ მე არ მიყვარს მარწყვი და ნაყინი მაგრამ თუ სახლში მაქვს აუცილებლად შევჭამ მოკლედ რომ ვთქვა–guys love youu !!!!!!

ჭამა–აი რა მიყვარს ! რაც მაწყნარებს მუსიკის შემდეგ ჩემი ტკივილია ჭამა და სულ არ მაინტერესებს გავსუქდები თუ არა (ნუ არ გავსუქდები მე იმიტომ რომ ბევრს ვმოძრაობ მარა მაინც) და როცა მინდა მაშინ შევჭამ და რამდენსაც მინდა იმდენნს.



კესო–კესო არის ჩემი და რომელიც არის ყველაზე ცელქი და საყვარელი ჩემი ცხოვრების აზრია უბრალოდ ვგიჟდები მასზე მართალია მაბრაზებს მაგრამ მასზე კარგი არავინ მყავს 1 წლის და შვიდი თვის!!




მამა–
ეს ადამიანი ყველაზე მაგრად მიყვრს მშობლებში :დ აი რა ვქნა ყველაზე მაგარი მამა მყავს რაა მიუხედავად იმისა რომ ორივე ერთმანეთს ვაბრაზებთ მაინც ძალიან გვიყვარს ერთმანეთი მე ბედნიერი ვარ რომ მყავს ასეთი სახელოვანი და მაგარი მამა.

No comments:

Post a Comment