Monday, June 6, 2011

მოწყენილობა

დღეს მსოფლიოს (ჩემი მოსაზრებით) შეეხო მოწყენილობა რაც ძალიან გახშირდა ამ ბოლო დროს მე მეგონა რომ ეს ''კრიზისი'' არ შემეხებოდა მაგრამ შევცდი :)))) რაც არც თუ ისე ხშირია მე და მოწყენილობა რადიკალურად განვსხვავდებით მაგრამ აი ჩემს wonderland–შიც შემოახწია ამ იდიოტურმა გრძნობამ (ალბათ დამეთანხმებით რომ ეს იდიოტიზმია )


                         ხუთი მიზეზი იმისა რომ მოწყენილი ვარ !
  • ''პონტი არ არის''
  • ფეიბუქში არაფერი ხდება
  • მშია !
  • კოკა–კოლა მინდა!
  • მარსი შევიდა მზის ზენიტში (სკოლაშიც არაფერი მოხდა განსაკუთრებული
ერთი შეხედვით ეს იდიოტიზმია მაგრამ ჩვენ ხომ ვთქვით რომ მოწყენილობა იდიოტიზმია ასე რომ ჩემი მოწყენილობის მიზეზებიც იდიოტიზმს მიეკუთნება ! აი იმდენად იდიოტურად ვარ რომ ეხლა ავდგები და..... და... და.. და შევჭამ მერე კიდე გამომიკეთდება ხასიათი თუ არა დავწერ :* :* :*

No comments:

Post a Comment