Friday, June 10, 2011

Random (copy)

-რა გინდა ჩემგან ?
-არაფერი გარდა ვაჟისა, რომელსაც ჩემი თვალები და შენი ღიმილი ექნება.

ქალი კვირაში 8 დღე უნდა გიყვარდეს !

კლასელები - ესენი არიან ადამიანები, რომლებსაც შენ ახსოვხარ ფერად წინდებში, კიკინებით და ბარბის ჩანთებით.

რაც უფრო მაღალ კლასში ხარ, მით უფრო პატარა ჩანთა დაგაქვს.

-მამა, გთხოვ არ გამიბრაზდე. -გააჩნია რა დააშავე.. -ყავა დამესხა. -არაუშავს საყვარელო მაგაზე არ ინერვიულო. -მე არა, შენი ლეპტოპი ნერვიულობს, უფრო სწორედ ნერვიულობდა.

მარაზმი - როდესაც არდადეგებზე საათს უყურებ. პირველის თხუთმეტი წუთია და ფიქრობ - აუ ეხა ზარია




გარეგანი სილამაზე იმსახურებს ყურადღებას, ხოლო შინაგანი იმსახურებს სიყვარულს.

პინოქიო : ჩემი ცხვირი გაიზრდება !
თუ პინოქიო ამბობს, რომ მისი ცხვირი გაიზრდება იმიტომ, რომ ასე თვა ეს ტყუილია. მაგრამ რახან ის იტყუება მაშინ ცხვირი მართლა გაეზრდება. ამ შემთხვევაში მის მიერ ნათქვამი სიტყვები სიმართლეა და რატომღა უნდა გაეზარდოს ცხვირი ? ვერაფერს გაიგებ...

მე არ მჭირდება ადამიანი, რომელიც მეტყვის ''ყველაფერი კარგადაა'', მე მჭირდება ადამიანი რომელიც მეტყვის : ''ყველაფერი ძალიან ცუდადაა, მაგრამ მე შენთან ვარ''

გოგონას დიეტა ყოველთვის ხვალ დაიწყება.

- მე უშენოდ ვკვდები
- რომელი ყვავილები გესიამოვნება პანაშვიდზე რომ წამოგიღო ?




- როგორ უსმენ მაგ სიმღერას, როდინდელია
- მაპატიე არ ვიცოდი მუსიკასაც თუ ვადა გასდიოდა...

- კი მაგრამ ეგ სიმღერა ხომ ძალიან ძველია ?
- მასე დედაშენიც ძველია მაგრამ ხომ უსმენ ?

მიყვარს როდესაც ვხედავ, რომ ჩემკენ იხედები,შემდეგ მზერას მარიდებ და გეღიმება ♥

ყოველი გოგოს უკან დგას 5 პიროვნება , რომელიც იქცევა ისე, როგორც ის
1)სკოლაში
2)მეგობრების წრეში
3)ოჯახში
4)''მასთან'' ერთად
5) მარტო ყოფნისას




ვერასოდეს მიმყავს ოთახის დალაგება ბოლომდე, რადგან ვპოულობ ნივთებს რომელიც მართობს

როდესაც ვინმეს უხსნი თუ რატომ გეცინება, კიდევ უფრო მეტად გეცინება

ყველას გვყავს მეგობარი, რომელიც სპილოს დოზებით ჭამს, მაგრამ ძალიან გამხდარია

მუსიკა არ გვესმის, ჩვემ მას შევიგრძნობთ ! ♥





როდესაც არ გაქვს ფული ათასი რამის ყიდვა გინდა, ხოლო როდესაც გაქვს არ იცი რაში დახარჯო

წარწერა მერხზე : ''მე გიორგი მიყვარს''
მის ქვემოთ მინაწერი ''გოგონავ, გიორგი გეია''
კიდევ უფრო დაბლა : ''გოგონა არ ვარ და ეგეც ვიცი''

(-_-(-_-(-_-(-_-(-_-(-_-(-_-(-_-(-_-(-_-(-_-(-_-(O_O)-_-)-_-)-_-)-_-) ევროპელი ჩინეთში

დილის 7:50 აუ რა ადრე ყოფილა, ისევ შემიძლია დავიძინო ♥ 8:05 უნდა ავდგე :) 8:10 ერთი წუთიც და ავდგები :) 8:55 ამის დედაც გამატარეთ !

ბავშვობაში თუ მაღაზიაში გიშვებდნენ პურზე, აუცილებლად ბრუნდებოდი ყუამოჭმული პურით ხელში. (ახლაც ასე ვარ)




ღამის ოთხ საათე კარებზე ზარია. კაცი კარებს აღებს და ხედავს ცოლს, რომელიც დგას დახეული ''კოლგოტკებით'', ბოთლით ხელში, და აცვია ცალი ფეხსაცმლი.
ქმარი : მე შენ ასეთ მდგომარეობაში სახლში ვერ შემოგიშვებ !
ცოლი : რა მინდა სახლში გაეთრიე გიტარის წასაღებად მოვედი

ყველა ზაფხულს თავისი ისტორია აქვს ♥

ჩვენ ზედმეტად ბევრი ვიცით ერთმანეთზე იმისთვის, რომ მეგობრებად დავრჩეთ



p.s copy from angel.ge.because i love this post and i love angel.ge

No comments:

Post a Comment