Friday, June 10, 2011

გამონათქვამები

1. შენ ხარ ჩემი მზე ♥ ჩემი იმედი ♥ და ჩემი რუსთავი 2
2. ჩვენისთანა бедныйერი,არის განა სადმე ერი?!
3. cxens eubneba zoro aval exa sayvareltan shen balkonis qvesh dadeqi da qmarma tu momiswro gadmovxtebi dagaxdebi da gaviqceto... kaio...
ava es zoro shua imashia raa exa sayvareltan da ismis karebze kakuni es zoro gadaxteba balkonidan shemoagebs cxeni karebs da zoros utxari gawvimda da padiezdshi vdgavaro
4. SAQARTVELOSAVIT VGRZNOB TAVS...
5. Swavla Sinatlea..Uswavleloba GPI : ))) ♥
6. რა დიდებული სიტყვა არსებობს ეს დალოცვილი „ხვალე“. ეს ხვალე მუდამ შენთან იქნება,მიდი,თვალე და თვალე... '
7. ვსაუბრობ იქ, სადაც საჭიროა... მიყვარს ის, ვინც საჭიროა... ვაფასებ იმას, ვისთვისაც საჭირო ვარ... და ჩემზე ცუდის მთქმელს "………." კიდევ რაც საჭიროა…
8. არ ვხურდავდები,არც არასდროს ვაბრუნებ ხურდას და რაც ჩემშია ყველაფერი ნაღდია მუდამ!
9. მაგრად მკიდია მასა ვინც მე არ დამევასა
10. რა ყველა გატრაკდა ტო...



11. ყველანი რომ ერთმანეთს ბაძავთ, არ გეზარებათ?
12. თუ გეტყვიან შენი კუბო დავდგიო უთხარი: მე შიგ არ ჩავწვები და დადგი თუ გინდაო...
13. Девушка, простите, вы крашеная блондинка, или натуральная дура?
14. ზღარბი ამაყი ფრინველია... სანამ პანღურს არ ამოარტყამ არ აფრინდება
15. ნუ მოატყუებ ქალს წვრილმანების გამო, ძალა მთავარი ტყუილისთვის შემოინახე...
16. გადაა*ვით ერთმანეთს!
17. მეგოსწება და გგოსტავ
18. თურმე ბაღნებს ნაყვალრარიენ ერთიმეორე და დედამისი ნაშლარა
19. ზაოდში არის ფერი მუქი, მუდამ არააქვტთ წყალი დაშუქი ,ირგვლივ არსად ჩანს ნაგვის ყუთი , სპორტულზე ყველას აცვია ტუფლი , რემბოს მაიკა ჩუსტებზე "ნასკი" . ზაოდი მუდამ ყველას ახარებს , მაგრამ ზაოდლებს ვინ გაახარებს...
20. სიყვარულს გიპირებ, ღალატს მიპირებ? ქუთაისელი ვარ დედას გიტირებ

No comments:

Post a Comment